30 Aralık 2009 Çarşamba

Var mısın Kazığa ?



1 Ocak 2010 tarihi itibariyle, en az oynanacak bahis tutarı 2 tl'ye yükseltiliyor. Ne demek bu ? Tabii ki iyi birşey değil. İddaa'nın iyi birşey yaptığını nerde gördük ?

Slogan "İddaa sizin daha fazla kazanmanızı istiyor." Çok düşünceliler. 2 tl'lik kuponu zorunlu kılarak, benim kazancımı arttıracağını zannediyorsa, bunun başka yöntemleri de vardı. Yapılan %100'lük zammı şirin göstermeye çalışmanın, bu kadar başarısız olduğu bir uygulama daha görmedim ben. "Minimum Bahis Sayısı"nı 4'ten aşağı çekmek varken, 1,05'lik komik oranlara düzenleme getirmek varken, "güzel kupon yapmışsın, 2 tl bas sen buna" diye bir zorunluluk getirirsen, ben seni bırakırım arkadaş.

İnternetten bahisleri kapatmışsın. İşi tekeline almışsın. Sonra da kalkıp 2 tl lik kuponu zorunlu hale getiriyorsun. Ama yook. Soyguna son. İddaa'nın cebine girecek para %100 artarken, kaybeden kuponların zararı %100 artarken, buna devam edemem. Güle güle 2009, hoşgeldin 2010. Güle güle İddaa, hoşgeldin betsson.

Betsson da kapalı değil miydi ? Başbakan'ın youtube kapalıyken "Ben girebiliyorum." sözünü hatırladım şimdi. Ben de betsson'a girebiliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder