8 Aralık 2009 Salı

En Kötü Futbolcu Ödülü



France Football dergisi tarafından Ballon de Plomb (Kurşun Top) ödülü verilmiş bu yıl Kezman'a. Yani en kötü futbolcu ödülü. E haksız da sayılmazlar.


Sürekli ödül diyoruz ama buna ödül demek oldukça anlamsız. Ödül dediğin verilir-alınır. Törenle falan. İşte rahatsızlığından dolayı katılamadı, yerine menaceri var gibi uyduruk bir senaryo da yazılır çoğu zaman.



- Ve ödülünü almak üzere futbolcunun adını anons ediyorum. Yılın en kötü futbolcusu ödülü; Matejaaa Kezmaaan.


Kezman: Beni bu ödüle layık görenlerin Allah belasını versin. Bu ödülü kendim için almıyorum, beni bu günlere getirenler adına alıyorum. Onların da Allah belasını.. Almıyorum lan..




Ancak, ödülü(!) kaçıran bir futbolcu var ki akıllara zarar. O da tanıdık bir isim. Abdul Kader Keita. Mateja Kezman  %24.1, Abdul Kader Keita %17. Kezman bu ödüle layık görülmüş. Keita'nın da Kezman'ın arkasında yer alması da ayrı bir konu.



Şuana kadar izlediğimiz Keita, Türkiye'de ki en iyi yabancılar sıralamasına girecek düzeyde futbol oynuyor. Fransa ile Türkiye ligleri karşılaştırılır mı derseniz, o kadar da küçümsemeyelim. Türkiye ligini hiç hesaba katmasak bile Keita, Fildişi Sahilleri milli takımının oyuncusu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder